sömnlösa nätter

1kommentarer

igår berättade lin nära vän att hon ev kanske kan ha gått ett missfall.
känslor bubblade upp och hel kroppen gick på högvarv... jag minns... jag minns den där dagen när jag var själv hemma för min man (då endast pojkvän) var på affärsresa och skulle komma hem två veckor senare. vi hade varit tillsammans endast några månader. jag fick ont i magen, ont i ryggen och jag slutade aldrig blöda efter jag blödde ut en grå/brun liten klump.

jag gick aldrig och kollade upp detta sen... då, just då, va jag inte säker och jag ville förneka allting...men idag vet jag ju..
jag straffar mig själv i vetskapen om att vi kunde haft ett barn på 4 år.. straffar mig för att jag borde gått och kollat mig efteråt... tänk om det är därför vi inte kan.... det finns ju dom som är större än mig som fått barn. ..vikten kansle inte alls är mitt problem utan snarare att jag skulle kollat mig om jag behövt skrapa eller liknande!

hur dum får man va?!

1 kommentarer

Lina S

15 Nov 2013 08:45

Du kunde inte veta och du har inte gjort något fel, så enkelt är det.

Stort lycka till med rökningen, eller alltså slutandet. Jag slutade snusa för fem år sedan. Det är skitsvårt. Men det går och det är så värt det!

Kram på dig.

Kommentera

Publiceras ej