Svartsjuka

1kommentarer

Ja, jag kan vara jävligt svartsjuko m jag har anledning till att vara det!
 
Det är en person som har väldigt god blick för min man. De träffades innan jag och min man träffades och hon har inte kunnat låta honom vara... hon har skickat sms och hon har ringt. det var längesedan nu men jag litar inte en sekund på denna kvinnan. En riktig markatta.
Dessutom har jag fått bekräftat att hon varit ute efter honom nu medan vi har levt tillsammans. 
Självklart kanske min man känner sig lite extra attraktiv när han vet att en annan kvinna vill/velat ha honom.
Men han är ju min! LÅT MIN MAN VARA IFRED! 
Hennes försök att fånga honom har hon inte lkyckats med... vad jag vet. men ibland blir jag osäker. 
Så fort någon säger hennes namn sp skär det i öronen på mig,. Speciellt när min man säger hennes namn!
 
Vi träffadepå henne på ICA för någon vecka sedan och min man utbrister hennes namn och säger:
"Oj, det var ju *******! Jag kände inte igen henne först!"
nä, varför skulle du behöva känna igen henne. Hon har färgat håret och gått ner massor i vikt, och motvilligt erkänner jg att hon ser fin ut nu. 
Kan inte stöta bort tanken av att min man kanske fick en bild av hur det var när de träffades.Jag tål inte denna personen!
 
Låt oss vara! Låt mig ha min man ifred! Mitt är Mitt och Ditt är Ditt!

1 kommentarer

M

20 Mar 2013 16:24

Haha men guuuud så mycket som du skriver känner jag mig igen i!! Vi har också en gammal jävla brud som ringer ,smsar och t.o.m skriver på fb till MIN man! Ok dom var kk eller va fan dom var förr men inte nu! Lämna våra män i fred!! HATAR verkligen hennes namn. Kan inte ens säga det! Hon har tom skrivit till min att hon älskar min man, men inte på samma sätt som jag?! Öhh?? ok?? Ville bara skriva av mig lite... Är som sagt så kul att vissa av dina inlägg skulle kunna vara skriva av mig själv! =) Ha en bra dag! Kram.

Kommentera

Publiceras ej