Det är snart dags

0kommentarer

att söka jobb. Jag är klar i sommar. ..
 
Jag är kluven om jag ska läsa några kurser till efter sommaren eller om jag ska inrikta mig på at söka jobb.
Jag hittade några intressanta kurser i Umeå. det är långt dit, men ändå inte överdrivet långt. 
Nämnde det för min man och frågade hur han kände i fall jag ville lälsa lite till. Han tyckte att det var en bra ide och att det lika bra att fortsätta när man ändå håller på. Sen ifrågasatte han om jag skulle fyltta till Umeå under en tid. Men jag sa att det går flyg.  Men det hörde han nog inte för sen innan vi skkulle lägga oss så låg jag och kollade efter hus och då frågade han:
"varför ska vi titta på hus om du ska flytta till Umeå?!"
 
varför sa han så? Var det för att han inte ville att jag ska skulle flytta dit, OM jag nu hade gjort det elle rvar det för att han tyckte att det lät som en bra idé. 
Jag önskar mest av allt att han bara sa att han inte ville vara utan mig, att han sa att han inte skulle stå ut med att jag var så långt borta. 
Nu var ju inte fallet att jag ska flytta.. men det det var ju ändå det han trodde.
 

Kommentera

Publiceras ej