God morgon

1kommentarer

Igår tvättade jag två babybodys som jag köpt i somras. Jag hade tänkt att ge bort dom men det har inte blivit av och nu var dom dammiga.
Tänk att få stå och hänga upp babykläder jämt och ständigt. Ingen hade varit lyckligare än jag!

Vet inte om jag ska spara dom eller ge till någon sv mina vänner. Just nu är ingen av vännernas barn i närheten av storleken på bodysarna.
I bakhuvudet viskar någon "du kan ju spara dom till din unge"
Jag kanske måste spara dom i flera år ju!


För övrigt ligger jag dundersjuk och väntar fortfarande på att mensen ska komma. Men bara för stt jag väntar så dröjer den antagligen!

1 kommentarer

Viktkamp

20 Jan 2013 14:56

Tänker likadant som dig med såna saker och den där viskande rösten finns hos mig med. Kram

Svar: Va skönt att höra att man inte är ensam.Tror du att man ska försöka få bort den där rösten? Gör den mer skada än nytta?
Kraaam!
attlangta.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej