Apoteket

0kommentarer

När jag var på apoteket förra veckan så köpte jag Folsyra och Bio-oil.
Bio-oil för att jag redan har bristningar , väldigt många, och för att det är perfekt att smörja in sig i efter man har badat!

Folsyran var så uppenbar . antingen köper man det för att man ska ha det under tiden man ammar eller så köper man det för att man vill bli gravid. Även fast jag inte bor i en småstad så har de flesta koll på vem som är vem och kvinnan på apoteket frågade mig om det var så dags nu. Men jag skakade på huvudet och betalade och gick därifrån.
Hon menade inget illa med det men ändå kunde jag inte låta bli att ta illa upp.

Jag fick min mens igår! Inte alls mycket... och det var brunt! Verkligen chokladbrunt.. så hoppas på att den kommer igång ordentligt senare idag.
Dags att börja räkna dagar inför ÄLT!

Kommentera

Publiceras ej