Jag vet inte vad jag vill

1kommentarer

Jag som alltid velat ha barn.. så länge jag kan minnas... Men nu känns det som att jag inte vill... eller att jag inte vet vad jag vill.
Vi har haft oskyddat i 3 år, men bestämde oss att FÖRSÖKA skaffa barn nu i år... Det blev så huxflux.. fast det var ju det jag ville.
Är jag rädd....?
Rädd för att jag kanske aldrig kommer att få barn?
Jag känner att jag drar mig undan mer och mer...
Är det min sambo jag inte vill ha barn med?


Vill jag inte ha barn längre nu när halva drömmen blev sann?
Jag är glad att jag inte kom med i testgruppen, för jag hade inte förtjänat att få paketet.. hade jag fått det så hade jag fått skicka tillbaka det.

Vad är det som händer med mig? Vad är det för fel på mig?

1 kommentarer

Marielle

13 Feb 2013 15:22

Förstår precis känslan du beskriver. Jag tänker också sådär ibland. Plötsligt blir allting så verkligt och man tvekar på sin egen förmåga. Det är inget fel på dig, att skaffa barn är stort och förändrar hela livet, det är naturligt att fundera på sin livssituation under tiden man försöker, det gör jag också!

Om du vill "prata" med någon så lyssnar jag gärna... skicka ett mail om du vill :)

Kramar till dig!

Svar: Tack snälla för omtanken <3
Det känns som att jag kanske inte är redo för barn om jag går i dessa tankarna.. men om du också tänker så ibland så känns det ju i alla fall som att det inte kan påverka något? Du får jättegärna höra av dig till mig med om det är något.
Stor bamsekram till dig!
attlangta.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej