Här ligger jag

0kommentarer

ligger i badkaret.. funderar och funderar.

delvis över min övervikt, menorragin, tobaken, och allt annat som har med ökade risker för att inte bli gravid.
Jag har punkterna så tydligt framför mig men ändå är det svårt att börja ta tag i någon av dom.
jag lyckades nästan när jag låg hemma och va sjuk med att sluta röka. men istället blev det "tröst" mat.
imorgon kväll ska jag gå till badhuset för första gången på vääääääldigt länge. känner hur min mage putar/hänger.
I helgen va vi på kalas och jag tog på mig en tunika som satt lite hängigt på mig för bara 3 veckor sen men som nu satt tajtare igen.
Att det ska gå så fort att gå upp till samma kroppsyta igen.
Jag vet att det mesta jag har är muskelmassa.. men det är inte muskelmassa som finns på magen! jag skulle vilja göra en kontroll och se hur mycket fett i procent jag har på kroppen. samtidigt vågar kag inte för att få det slängt rakt i ansiktet på mig- men det är nog det son behövs.
när sambon inte är hemma på några dagar utan är på jobb så funkar det ypperligt med maten och vikten. men jag kan ju inte slänga ut honom för att gå ner i vikt :D

så istället för att ha gått ner ett kilo denna månaden så gick jag istället upp 2.

nåon som är i samma sits?

Kommentera

Publiceras ej