Han slog på stort

0kommentarer

mannen har aldrig tyckt att Alla hjärtans dag har varit speciell... och han har aldrig kommit hem med något under de åren vi varit tillsammans. .. jag har däremot alltid gjort dagen lite speciell. ..så han va nog förvånad över att kag inte hade något speciellt på gång eller något paket på bordet när han kom hem på lunch. Jag var till och med hos en vän som förhörde mig på tentan, när han kom hem från jobbet.. fast då hade jag redan köpt en chokladask till honom som han skulle få ikväll.
Men i år slog han på stort... han smsade och frågade var jag var och att det kändes så tomt hemma utan mig och att han ville ta med mig ut på middag. sen när jag kom hem stod det tulpaner, chokladhjärtan och Plopp på bordet!
Det va fint av honom...
men tyvärr tackade jag nej till middagen då jag behöver läsa lite till och hoppa i säng tidigt.
men tanken va fin!

Jag har kommit på varför ka jag känner mig så nedstämd på sistone.. självklart är det hormontabletterna i kombination av att jag faktiskt inte tränat på nästan en månad nu!
men nu är det bara 2 dagar kvar på hormontabletterna och att jag ska sluta blöda sp förbaskat mycket så jag kan komma iväg och träna igen. då ordnar nog allt upp sig :)

ha en fin alla ♥s dag allihopa :)

Kommentera

Publiceras ej