Husvisning nr 1037364

0kommentarer

nej, riktigt så många hus har vi inte varit och tittat på, långt därifrån. Men idag ska vi i alla fall på husvisning igen. Detta huset kan vara vårt hus! Det ligger väldigt bra och vi känner några av grannarna i kvarteret! Men vi får se vad som väntar. Ja, jag är glad över att vi ska titta på hus igen, och vem skulle inte vilja kunna ta ut grillen och grilla när man känner för det? Yta! det är ytan också vi vill åt! Och ett ordentligt garage! Men ändå undgår det mig inte att tänka- TÄNK OM VI ALDRIG KOMMER ATT FÅ BARN? Skulle jag veta det idag, så skulle jag kanske nöja mig med att bo i en större lägenhet. "slippa" måla huset, ta hand om trädgården osv. Fast det är ju ändå lite av det som jag vill åt också. Radhus och parhus.. jaaa... det skulle väl funka. men just nu finns det inga ute på marknaden. och då skulle vi ju ändå få grannar som kanske poppar musik och har sig. vi får se! Kika kan man ju alltid göra!

Kommentera

Publiceras ej