gånger två

0kommentarer

Efter en månads uppehåll av sex så tog vi igen det igår...eller iförrigår var det förresten. .. där låg jag med höfterna upp i vädret och hejade på de små rackarna i min tysthet...

Lina, ta inte detta fel nu...men jag skrattade och tänkte på dig..eller din kommentar rättare sagt. för jag föreställde mig hur jag stod på händer mot väggen och bad min man hålla i mina ben och dunka mig på fötterna :D

------------

ändå är jah nästan, nästan säker på att jag inte kan bli gravid.. under hela september hade vi sex, förutom när jag hade mens, så det borde ha tagit sig.. men likt förbaskat fick jag ju ändå min mens för två veckor sen.

det finns de par som inte kan bli gravida. att man liksom inte är synkade med varandra.men skulle båda två ligga med en annan så kan man bli förälder.det är konstigt och ganska hemskt egentligen.


tanken om adoption smyger sig på allt oftare nu för tiden känner jag.

Kommentera

Publiceras ej