Måndagen den 15e april

0kommentarer

När mannen kom hem från jobbet satt jag i soffan med glasögonen på näsan och laptopen i knät och skrev på en inlämning. Snart klar!!! Gud vad skönt!

Efter en stund stängde jag ner och gosade ner mig i mannens famn innan jag fick med honom ut pp en promenad till biblioteket för att lämna en kurslitteraturbok. Vi gick en annan väg hem och stannade på vägen sittandes på en bänk och pratade om var vi skulle bo. Det blåste lite, men inte kalla vindar utan snarare bara svala. Underbart att våren snart är här!
Vi blev sittandes ett tag och lyssnade på vattenfallet som skummade framför oss. Vilken underbar eftermiddag.

Väl hemma slängde jag ihop en tonfiskröra som jag ska ha på knäckebröd till frukosten imorgon.
Blev en röra på:
Keso, tonfisk i olja, majonnäs, curry och finfinhackad gul lök. Trots att vi strax skulle äta korv och pasta så var jag tvungen att bryta av en bit knäckebröd och ta en sked av röran på för att smaka hur den blev. Den blev himmelskt god!

Så nu längtar jag till frukost! Därför ska jag sluta mina trötta ögon nu så det blir morgon fort fort!

God natt

Kommentera

Publiceras ej