Himmlatrött

2kommentarer

idag är det full rulle!
Jag gick upp kl 8, åt frukost och sarr och kikade efter recept till helgens kalas. på att jag skulle göra biscotti till kalaset.. gick igenom snabbt i mitt huvud när jag faktiskt skulle hinna göra dem. konstaterade ganska snabbt att det fick bli NU!

Bort med allt..Fram med allt... huller om buller på köksbänken som det brukar bli när jag inte har strukturerat upp någonting ordentligt.
Nu ligger de och vilar och torkar i ugnen...
jag hamnade i sängen... frusen och trött. sovit dåligt de sista nätterna.
Jag har massor att göra i skolan egentligen..igår pluggade jag på väldigt bra..men idag är det segt. dessutom ska jag rulla köttbullar snart.. jag förberedde färsen förut.
efter lunch ska jag iväg på möte och sen hem på ett annat kalas och direkt vidare på handboll.
När hundan ska jag plugga?
imorgon efter lunch kanske. det kan vara bra... mannen ska på golfmöte sen på kvällen.. så jag blir hemma själv då. fast då hadr jag egentligen tänkt städa. men det får bli på fredag morgon :)

/som önskar fler timmar på dygnet

2 kommentarer

Lina

11 Apr 2013 10:48

Hmm, känner igen det där från när en annan pluggade. Varför ska det finnas så förbaskat mycket annat superviktigt/jättetrevligt man bara måste göra innan det går att slå upp skolböckerna?

Hemmet är väl aldrig så rent och skafferiet så fullt av nybakade godsaker som när man har en viktig skoluppgift att lämna in? ;)

Hoppas att du mår bättre och får sova om natten.

Kram!

attlangta

11 Apr 2013 23:18

Ja du! Helt plötsligt är det sååå mycket roligare att diska, tvätta och putsa kökluckor!
Helt galet!

Tack snälla för omtanken :)

Kram

Kommentera

Publiceras ej