Det känns bättre nu

1kommentarer

I torsdags lättade jag mitt hjärta för min man och pratade ut om alla funderingar och känslor jag har kring förhållandet, barn, blödandet och alla tabletter.
Som vanligt visste jag att jag inte skulle få någon STÖRRE reaktion. men det var skönt att få det sagt.
han hade inte heller tyckt att det varit så roligt de senaste dagarna när jag varit som jag varit. men han fick en bättre förståelse för att det faktiskt kunde va hormonerna eller att vi behöver nåhon slags förändring.
vi var i väg i helgen och jag var på mycket bättre humör. han var dessutom gulligare och kärleksfullare också... han passade väl på att hålla mig i handen och pussa på mig när jag ändå va på bättre humör.. stackaren.

samtidigt känner jag att tentapressen la sig på fredag eftermiddag redan... så de var nog en bidragande faktor det med.


hoppas allt blir bra igen snart...

1 kommentarer

Marielle

18 Feb 2013 20:52

Vad bra att du berättade hur du känner! Vissa dagar kan jag be min sambo fara och flyga för att jag tycker att han är dålig på att visa vad jag betyder för honom. Men jag vill verkligen inte vara utan honom. Tror att det är bra att tänka över sin relation ibland, det är först då som man verkligen kan uppskatta vad man har.

Svar: Jaaaa det är ju så.. hur länge har ni varit tillsammans? Efter 5 år men gubben så känns det som att han borde veta vid det här laget. Haha!
attlangta.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej