träning

0kommentarer

Jag har kommit igång och träna igen.
Igår tränade jag två timmar och det känns skönt att va tillbaka.  Varenda svettdroppe som rinner nerför pannan skavara ett steg närmre en sundare hälsa! 
 
Rökningen är på gång att avta...jag röker än mindre nu än vad jag tidigare gjort. 
Jag tänker att "då får jag väl äta då". Jag har kommit igång ordentligt nu så om jag tycker i mig en extra mugg yoghurt så får jag väl göra det då. Eller frukt eller nötter. Kag har i alla fall bestämt mig för att jag inte ska trycka i mog någpt synligt socker som alternativ för nikotinet. Där med basta! 
Dessutom kanske jag kommer igågn med mellanmålen igendå! Jag ska under 80 sträcket!!!! 
 
Inte är det kkanske konstigt om vi inte blir gravida. Min kropp jobbar väl järnet för att ens orka producera något hormon över huvudttaget och orka med sig själv.  
Visserligen så är min vikt inte bara fett... jag har lika muskliga ben och vader som en hockeyspelare... 
En boende på jobbet kollade på mina vader och sa "dom vaderna skulle man kunna slå sönder en kaffebryggare med, ja jösses". Jag kunde inte annat än skratta!

Kommentera

Publiceras ej