helgfrosseri

0kommentarer

jaaa.. på veckodagarna funkar maten hur bra som helst. men när helgen kommer så funkar det mindre bra. som exempelvis denna helgen. . bara för att jag tränat 3x1.5 h träning på gymmet denna vecka, plus kört plankan 4 dagar, ett pyttelitet extra rygg och mag pass hemma och ett 45 minuters pass med gymbollen och hantlar här hemma (fick dessutom med maken på plankutmaningen och 45 min passet hemma), så tillåter jag mig att äta gott på helgen. vilket är totalt onödigt eftersom jag ändå känner missnöje och uppsvälldhet när jag svalt min sista tugga av chokladen eller godiset. jag måste få in eller fördela träningen mer känner jag. delvis har jag längtat till gymmet nu i helgen och sen håller träningen sockersuget borta.

imorgon är det äntligen måndag... hoppas nästan på att intr få jobba imorgon så jag kan gå till gymmet och svettas!

Kommentera

Publiceras ej