Nattuggla

0kommentarer

Jag sover inte ordentligt på nätterna, jag har börjat gnissla tänder enligt min sambo. Vilket ofta tyder på stress. Enligt honom så tror han att jag är stressad över det här med att försöka bli gravida. Men jag tror inte det är det jag stressar för egentligt, utan jag tar det ganska med ro, mot vad jag alltid trott innan att jag INTE skulle göra.
Fast sen kommer jag ju på mig själv att jag ligger med mobilen i sängen, kollar massor av trådar om olika kosttillskott för att bli gravid, olika forum och så vidare och så ser jag att klockan är över 02.oo! Inte konstigt att jag är trött på dagarna kanske.

Jag har nu använt Bio-Oil i 3 dagar och jag tycker mig se och känna resultat på mina bristningar. Tummen upp!
Folsyran äter jag varje förmiddag till den sena frukosten och jag har inte märkt några biverkningar av detta. Så det är skönt, för jag brukar annars märka av alla bipacksedlarnas biverkningar,



Kommentera

Publiceras ej