Nu kom den och det har aldrig känts så befriande

1kommentarer

Jag har ju haft små små blödningar nu under en längre tid, men igår kom den "riktiga" mensen! Det var så otroligt skönt! Det känns som att man blir "renad".
Så nu kan jag nog strunta i att kolla ÄL och börja räkna från igår.

På något sätt känns de som att detta inte är på riktigt, att vi försöker skaffa barn.
Tankarna flyger och far överallt. När jag inte har mens vill jag ju att vi har sex, för att ändå kunna oka chanserna då det är svårt att veta när ÄL är. Men oftast känns det så påtvingat samtidigt som jag blir grining när vi inte har det.

Sex ska ju va något njutfullt, lite själsligt också. Men ibland känns det bara som att "nu gör vi det för att få det gjort".

Känner någon igen sig?

1 kommentarer

Frida

06 Feb 2013 15:36

Oj vad jag känner igen mig... vårtsexliv dog bokstavligen så nu har vi sex när vi känner för det och oftast blir det var annan, var tredje dag så det är som det ska ändå, utan att man behöver tajma in någon ÄL.

Svar: Men det är ju jättebra! Vi har ungefär 1-3 gånger i månaden, den veckan eller två veckorna som jag intr blöder.. det känns så där från bådas håll att ha sex när jag har mens. Jag känner aldrig när jag har ÄL, Så hoppas på att ÄLtesten är bra!
Jag hoppas att lusten för sexet kommer tillbaka och jag Hoppas att vi kommer med i testgruppen! Kram
attlangta.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej