Bloggläsning

2kommentarer

Om du, som läser just nu, har en blogg som har liknande ämne, så kommentera eller maila gärna mig så jag kan följa dig och dina tankar. Känner att jag behöver känna någon samhörighet med någon. Speciellt med någon som man inte känner, som inte är en vän som man träffar var och varannan dag. Det skulle betyda mycket.
Även ni som inte har samma problem eller inte har blogg är självklart också jättevälkomna att kommentera och maila :)

Att ha en "bloggvän" kan göra stor skillnad i hoppet om att kunna få en liten knodd .

2 kommentarer

Marielle

08 Feb 2013 13:18

Hej!

Jag hittade dig via familjeliv, du hade besökt min sida. Vi har inte alls samma situation, men ändå så har vi det på sätt och vis. Vi båda längtar efter barn. Du får gärna läsa min blogg, den innehåller inte så mycket än, men förhoppningsvis blir det mer framöver.

Håller tummarna för er!
Och en stor kram till dig, du är inte ensam.

Svar: Hej Marielle! Va kul att du kikade in här!
Nej, men även om vi inte har samma situation så längtar vi båda, som du sa, efter samma sak.
Läser gärna din blogg! Det är skönt att ha någon som man kan peppa och samtidigt bli peppad av! Tråkigt bara att det är under dessa omständigheter.
Jag håller alla tummar och tår för er också!

Förresten, hade du ansökt till testgruppen? kom du med?
En bamsekram till dig!
attlangta.blogg.se

Dujaghanvi

06 Oct 2013 10:31

Hej, hittade nyligen din blogg då den var länkad på någon annan blogg och läser igenom gamla inlägg du skrivit. Vi är egentligen inte heller i samma sits - såg kommentaren ovan - men ändå är vi det. Du verkar inte ha skrivit så mycket på sistone. Jag hoppas att det kanske "löst sig" för er!

Kommentera

Publiceras ej